LIVRARE  

Gasiti mai jos toate informatiile utile despre procesul de livrare:  

  • Toate comenzile sunt livrate prin intermediul Curieratului, orice colet beneficiaza de optiunea Deschidere si Verificare Colet! Costurile de livrare sunt suportate de catre Client daca suma totala aferenta comenzii este mai mica de 200ron, taxa aferenta transportuluifiind de 18ron.  
  • In cazul in care suma totala aferenta comenzii depaseste 200ron, transportul este GRATUIT.  
  • Livrarea se va efectua in termen de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, insa termenul de livrare se poate extinde in anumite situatii izolate (de exemplu: conditii meteo nefavorabile, perioadele sarbatorilor legale, probleme tehnice neprevazute etc). Va vom notifica in cazul in care intampinam una dintre situatiile susmentionate;  
  • Avem standarde ridicate cu privire la siguranta produselor in timpul transportului. De aceea, folosim materiale de inalta calitate pentru a impacheta produsele comandate de Dumneavoastra. Cu toate acestea, in situatia nefericita in care produsul Dumneavoastra se deterioreaza in timpul transportului, vom face tot posibilul sa vi-l inlocuim in cel mai scurt timp. Aceasta actiune ar putea decala termenul de livrare cu una-doua zile, insa il consideram a fi un pas necesar pentru a ne putea ridica la nivelul asteptarilor Dumneavoastra;  
  • Factura se genereaza doar in Format Electronic, pe Persoana Fizica! In momentul plasarii comenzii factura se genereaza automat, urmand ca dvs sa primiti factura electronica pe email-ul specificat in detaliile comenzii respective!;  

RETUR  

In cazul in care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna in termen de 48h de la primirea produselor, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea produselor. 

Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati intentia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:  

  • Pe Whatsapp : –  
  • Prin Email contact@sticluta.ro 
  • Prin Formularul de Contact 

Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:  

  • Este necesar ca produsul returnat sa ajunga in depozitul nostru; notificarea de retur din partea dumneavoastra este obligatorie in termen de maximum 48h de la primirea produselor. 
  • Produsul trebuie sa fie returnat in ambalajul original, impreuna cu toate documentele, certificatele si/ sau etichetele care l-au insotit;  
  • Toate produsele sigilate pot fi returnate doar in cazul in care nu au fost desigilate.  
  • Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care noi l-am delegat sa ridice returul din posesia Dumneavoastra;  
  • Va vom restitui contravaloarea produsului returnat in maximum 5 zile calendaristice, fara intarzieri nejustificate, din receptionarii coletului trimis retur de catre dvs. Restituirea se va efectua prin aceeasi metoda de plata folosita la achizitia produselor, cu exceptia cazului in care sunteti de acord cu alta modalitate de plata;  

Nu ezitati sa ne contactati in cazul in care doriti orice informatii suplimentare.